erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a nem elveszett paradicsom

2017. március 28. - gond/ol/a

az újdiót téglával is fel lehetett törni
a meggy jó volt a fáról mosatlan
a málnával olykor
kis bogarat is bekaptam
anyu a piacon volt
aludtam még mikor kiment
így hát rám zárta az ajtót
de én kimásztam az ablakon
mihelyt felébredtem 
mert az udvarunk maga volt
a paradicsom
múlhatatlan gyerekkorom...

      ****

(nem is veszett el
az én édenem
itt van bennem )

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2512383621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása