erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

elfáradtam

2017. március 09. - gond/ol/a

elfáradtam

régi emlékekbe
kapaszkodom...

ablak pad diófa kút...

miminden voltam

és miminden nem leszek
már sosem

lányom milyen hamar
kinőtte rajongásait

én még most sem
teljesen

ez hiba vagy erény
mindegy

elvész minden
a rajongás tárgya legelébb
aztán követem én

föl kellett volna lázadni
magam ellen is
már rég

de mibe fáradtam el én

ne fogadj mindig szót
úgyis érvényét veszti

csak élj szabadon
a törvényeid szerint

s hagyj másokat is

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr412324225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2017.03.09. 20:27:09

A lényeg: semmi komoly ... :-)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2017.03.09. 20:31:06

ahogy vesszük, valami van...de az nincs összefüggésben az itteni hiátussal, annak csak technikai és rajtam kivülálló oka volt.
süti beállítások módosítása