erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

megyünk

2016. október 08. - gond/ol/a

És ment Mózes
de nem bírta már a járást
s a Jordánon már nem
is kelhetett át
40 év vándorlás után
nem tudni hova ment
de tudta és mondta
meghal aznap mikor született
küldetése élete ezzel beteljesedett
éppen százhúsz évesen
ott az eleje ahol a vége
halál és születés egy napon
zajin adarkor
anyám is akkor ment el
40 napi kórház után
mondják, a cádik
negyven nappal halála előtt
a felsőbb egekben jár
körülnéz előre
aztán végleg odaszáll
oda mehetett anyám
40 borongós nap után
mikor végre kisütött a nap
a horoszkóp előre azt írta
örömteli fordulat
de a temetés alatt
egyszer csak
havazott
lehet hogy a zsidó vallás
nem ismer női cádikot
de én tudom hogy ő az volt
csak jóra és szépre tanított
egy gonosz rút világban is
egy rossz szava nem volt
megértett segített mindenkit
és ment ő is az övéihez
nagyapához nagyanyához
testvérekhez
apámhoz
remélem várták
olyan jó szívvel volt
mindig irántuk


megyek már én is
mindenki elmenőben
én már több mint 40 napja
járhattam kicsit ott fent
azt hiszem
de úgy látszik hosszabb
haladékot kaptam
bár „Ime közel van az idő
amikor meg kell halnod”
már én is hallom
végül is mindnyájunkhoz közel
s ezért nem érhetünk rá sosem
rosszat vagy semmit cselekedni
tenni kell
mint Mózes
(ha népet
nem is tudunk
vezetni)
s aztán mi is mehetünk
isten hírével
el
valamennyien
de "legyetek
erősek és bátrak
ne féljetek
és ne remegjetek"

ti sem
2016 október 8. megtérés szombatja

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3511780209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása