erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ég, levelek, én

2016. október 06. - gond/ol/a

mitől fúj a szél

ki rezegteti a leveleket

mitől támad fel

és mitől csendesedik el

 

 

csak nézem

ég s levelek fölöttem

rácsos faágyon fekszem

s én is érzem a szelet

arcomon babrál

cirógat

 

 

pedig nem kértem

semmi gyengédséget

már mióta

 

 

milyen adakozó a természet

s önzetlen

 

 

csak ne fájna a hátam

ezzel a kemény ággyal

alattam

 

 

de úgyis felfelé nézek

 

leveleket, eget

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7111775157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása