erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

nézek egy képet

2016. augusztus 29. - gond/ol/a

nézek

egy képet

a fiú annyi éves

mint ő

ki már

régen

nincs

de volt akkor

mikor még

akár mifiunk

is lehetett volna

na persze nem

ugyanez

hiszen

idegen

vonásokat is látok

az ismerős arcon

egy másik nőét

(a későbbi feleségét)

és én is

másnak lettem

később felesége

s anyja

történetesen egy lánynak

ki most annyi éves

mint én voltam akkor

s ki apja vonásait is hordja

(a volt férjemét)

és már egy fiú anyja

az unokámé

ki meg az

én

rég elvesztett

apámra

hasonlít

ki akkor ugyanannyi

éves volt

mint ez a fiú

most itt

ezen a képen

s mikor az apját

ismertem régen

 

nézem ezt a

véletlen

elémkerült

képet

 

ugyanaz a

taszitás-vonzás

urallja

a fiút

mint

apját

egykor

 

győzött a taszítás

de mit is keresek

ebben

a képben

akkor

 

igen

csak ezt

 

zaklatott-múlandó

tragikus életünkben

valami megnyugtató

állandót

 

meg némi vigaszt

hogy az is él

valamiképp

ki már rég

meghalt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6411660098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása