erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

csak természetesen

2016. augusztus 09. - gond/ol/a

már rég nem akarom

göndör fürtjeim kisímítatni

sőt ollóval megkurtítani se

 

hagyom mit a természet adott

s hálás is vagyok neki

hanyatlásában is

 

őszségem se fedem festékkel

ráncaim se korrigálom mázzal

arcpírt, rúzst sose használtam

 

voltam aki voltam

s lettem aki lettem

csak egy ember

 

nem összetéveszthető mással

legfeljebb önnönmagával

vagy a természettel

 

műszívet se kérek

zakatoljon csak

bennem

ez az ócska,

sokatérzett

szenvedelmes

szenvedélyes

ameddig bírja

 

s addig éljek

(amíg élek)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr49911416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása