erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a vizben

2016. június 16. - gond/ol/a

 

úszni is magamtól tanultam

 

még iskola előtt

persze a tempókat

megmutatták előbb

 

ma se értem

mért éreztem

mindig jobban

magam a vízben

mint a partokon

 

már lila volt az ajkam

és fogvacogtam

annyira fáztam

mégse tudtak kicsalni

a szárazföldre

órákon át se

 

később mindig

vonzott a mélység

át is úsztam a sodró

sebes folyót

árral dacolva

a túlsó partra

és vissza

diadalmaskodva

 

 

de a parttalan tenger

volt legotthonosabb nekem

még viharban is

hullámokban hányódni,

emelkedni-süllyedni föl-le

hiába is trombitáltak rám

a vízimentők kintről féltve

 

én bent

a tengerben

voltam otthon

és szabad

a szárazföldön

sosem

 

 

tán mert ott

gúzsba kötöttek

buta törvények

és nem ölelt úgy át

senki se

semmi se

mint ahogy

a vízben

a minden

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr498815784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása