erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

törések

2016. május 22. - gond/ol/a

Mikor a töltésről

szánkózásból jöttünk

haza fele

a régi játszótársam

a szomszédból

mostani osztálytárssal

fejüket összedugva

nagylányosan

biztos fiúkról

vagy más

komoly dolgokról

sutyorogva

előrementek

s engem

mint felesleges

kis harmadikat

hátrahagytak

 

szaladtam utánuk

de elbotoltam

a szánkó a karomra

csusszant

én meg a szánkóra

zuhantam

aztán valahogy

kivergődtem

az út szélére

nehogy elüssön

valami

 

fájt a csuklóm

óriásira dagadt

mire hazahúztak

(mert csak hátrafordultak)

de nem nagyon hittek benne

hogy komolyabb bajom esett

volna

 

másnap mégis

bejöttek

a kórházba

meglátogatni

a régi játszótárs meg a huga

(akivel egyébként

jobba voltam mindig)

egy könyvet is hoztak

hogy ne unatkozzak

 

akkor már gipszben voltam

már nem fájt a törött karom

csak az hogy

hátrahagytak az uton

 

a karom rég összeforrt

a haránttöréssel

 

de a törés

a szivemben

azóta sem

 

 

viszont legalább

megtanultam nem futni

senki s semmi után

mi engem nem akar

 

és igyekszem nem összetörni

magam azóta semmivel

 

a saját súlyommal sem

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr148737652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása