erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

magatartásjegy

2016. május 01. - gond/ol/a

ja, a magatartásjegyem

se volt a legjobb

olykor

csak jó

s nem példás

fecsegtem sokat órán

nem bírtam

a vasfegyelmet

és be kell valljam

unatkoztam

rengeteget

olyankor az ablakon

bámultam ki

vagy olvastam

a pad alatt

néha meg ettem is

nem várva meg

a csengetést ki

 

az iskola rabul ejtett

de szó szerint is

fél gyerekéletem

ott telt el

(aztán a felnőtt is)

zord falak közt

kivéve a

nyarakat

de akkor

tényleg

kitomboltam

magamat

a szabad ég alatt

ahogy csak lehetett

 

ha nem jött közbe

semmi se

 

de az minálunk

gyakran megesett

 

 

 

ápr 27

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr968676312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2016.05.01. 10:35:41

Magatartásból kiérdemeltem a "változó" minősítést a kezdetek kezdetén. Első nap a padtársammal nevetgéltem óra alatt, amiért mindkettőnket kiküldött a tanítónéni a folyosóra. Képtelen voltam hátratett kézzel ülni a padban, ilyenkor tört rám orr és fülviszketés.
süti beállítások módosítása