erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

átmenet (enjambement)

2016. április 13. - gond/ol/a

babalevelek

a fákon a tavasz még

csak nyiladozik

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr448602218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.04.13. 17:18:53

Megnéztem, mit jelent az enjambement, persze, hogy a költészettel kapcsolatos.

A babalevelek szó saját találmányod? Nagyon tetszik az új szó, (lehet, hogy csak nekem új).

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.04.13. 17:50:41

az enjambement költői műszó valóban, , a sorok "áthajlása", de itt ahogy a főcim - dupla értelemben használtam, a természet, az évszakok gyors váltásaira is vonatkoztatva
a "babalevél" saját lelemény,csak úgy beugrott, de másnak is tetszett már. :)

CsipkeRózsa 2016.04.13. 18:04:11

Igaz a kettős értelmezés, mert amíg nem néztem meg a szó jelentését, először erre a természeti változásra gondoltam.
süti beállítások módosítása