erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

reménytelen...

2016. március 22. - gond/ol/a

a szája csak arcom

szemem hajam

érintette

a keze erősen

fogta kezem

 

csak ennyire

szeretett a teste

de a lelke teljesen

 

csak egy szavadba 

kerül...… mondta

de azt a szót

sose mondtam

volna ki

tudtam én

és tudta ő is

hogy nem szabad

kiejteni

 

s hogy

mindennek lehetni”

lehetetlen

feltételes mód

marad

örökre

nem csak

a szürke

búcsú

felhők alatt 

 

maradt az

apai

s gyermeki

szeretet

 

de honnan is

tudtuk volna

hogy ez

pontosan

mit jelent

 

neki nem volt

gyereke

én apa nélkül

nőttem fel

mikor

hirtelen

húszévesen

megjelentem

előtte

felidézve

benne

szeretett

elvesztett

bátyját

az apám

 

azt hiszem

őt kerestük

egymásban

mindketten

 

többszörösen

 

reménytelen

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr208516970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása