erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

50, 55

2016. február 01. - gond/ol/a

kérvényezni kell az aranydiplománkat az alma materünktől, eljött az ideje: elmúlt 50 év a diplomaosztónk óta...

a gimi érettségi találkozónk pedig kerek 55 éves lesz...

telik az idő, mi vagyunk-e még, akik voltunk? a fő, hogy s ha még vagyunk

nem tudom miért szégyellik az emberek magukon az idő látható rombolását

mikor az időnek kéne inkább szégyenkeznie, mit tett velünk

inkább  büszkék lehetnénk, hogy lám kibirtunk ennyi évet... ha nem is nyomtalanul

tulajdonképpen még a nyomokra (a ráncokra , gyűrődésekre) is inkább büszkéknek kéne lennünk

no és a bölcsességünk, amire akárhogy is de mégis csak szert tettünk

vagy mégsem eléggé (?) (mert akkor nem rágódnánk ilyen ostobaságokon mint az idő múlása, hanem nem is törődve vele kihasználnánk, jobban. Amig csak van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr358346788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.02.02. 08:34:51

Nem örülök az idő múlásának abból a szempontból, hogy a testünk öregszik, mert egyszer nem bírja tovább, és vége lesz.
Miközben a lélek fiatal marad bennünk, eléggé veszekszik a kettő :)

Kincse- 2016.02.02. 08:35:25

Nem örülök az idő múlásának abból a szempontból, hogy a testünk öregszik, mert egyszer nem bírja tovább, és vége lesz.
Miközben a lélek fiatal marad bennünk, eléggé veszekszik a kettő :)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.02. 09:19:36

én is igy gondolom... node addig ("nincs megnyugvás., addig folyvást küszködni kell"...)

littke 2016.02.02. 15:54:45

Hello. Nekem is ajánlottak az idén aranydiplomát, még nem tudom jelentkezzek e és főleg hogy elmenjek e.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.02. 16:18:20

ezen érdemes gondolkodni, ha már megértük? ...de el is küldik, ha nem tudunk személyesen ott lenni... persze az nem ugyanaz... én szeretnék (bár épp nehezen kezdek mozogni,) de 30km-t csak leküzdök... neked többet kéne bizonyára. Mi csoporttalálkozót is szervezünk utána...Neked hol az alma matered?

littke 2016.02.04. 01:01:24

@gond/ol/a:
Ja nekem oda kellene repülni....és pont tavaly voltam otthon.
Terveznek utána egy vacsorát a Márványmenyasszonyban.
A Bp-i Műszaki egyetemen végeztem, a Hőerős szakon. 1966-ban.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.05. 04:09:31

@littke: nekem vannak rokonaim Kanadában ... aki jönni akar (és tud), az jön. (azaz repül).. van olyan unokatesvérem, aki 54szer is... (beszélek én, aki még sose röpültem, és Pestre is már több mint fél éve nem utaztam)
süti beállítások módosítása