erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy megőrzött sms

2016. január 09. - gond/ol/a

az sms-ek arra valók, hogy kitöröljük időnként, helyet csinálva újabb aktuális, apró-cseprő, de az adott pillanatban halaszthatatlanul fontosnak érzett üzeneteinknek, nélkülözhetetlenné vált mobiljainkon
de vannak kivételek, amiket nem tudunk kitörölni, ezért vagy azért...
..már nem emlékszem, konkrétan mi volt az előzménye, ennek a régi sms-emnek, amit se én se lányom (még) nem tudott azaz nem akaródzott kitörölni
talán időtlen, aforisztikus, poénos jellege miatt; pedig egyáltalán nem vicces! mert igaz, még ha parabola is: (bár, miért is ne lehetne vicces az is, ami húsba- de lélekbevágóan is igaz):
"én mindenen tudok aggódni. sőt"
ebben a "sőt"-ben minden benne van. pontosan a "minden" van benne.
valószínű egy konkrét aggodalmamra kaptam a választ, hogy "ne aggódjak semmin, mert..." s jött a nyugtató-ésszerű indoklás, hogy semmi okom rá, mire én ekképp hárítottam, s védtem meg aggodalmaskodásom jogosságát - kitágítva és általánosítva, hogy úgy mondjam: abszolutizálva - a
képtelenségig: "sőt" !
talán még külön külön-ok se kell az én örök aggodalmaimhoz...
alapíz? mint az élet sója. néha kicsit keserű is. de úgy látszik kell.

ez is jelzi, hogy milyen nagy érték az élet.
(2009. január 9)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr558329304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2016.01.09. 23:07:41

Jogos. Nem aggódhatunk eléggé. Mert hogy mindig lesz rosszabb! Azaz most épp egyre rosszabb lesz. Versként ez jött (ne kérdezd, miért): Szöveggyűjtemény ARS POETICA Németh Andornak Költő vagyok - mit érdekelne engem a költészet maga? Nem volna szép, ha égre kelne az éji folyó csillaga. Az idő lassan elszivárog, nem lógok a mesék tején, hörpintek valódi világot, habzó éggel a tetején. Szép a forrás - fürödni abban! A nyugalom, a remegés egymást öleli s kél a habban kecsesen okos csevegés. Más költők - mi gondom ezekkel? Mocskolván magukat szegyig, koholt képekkel és szeszekkel mímeljen mámort mindegyik. Én túllépek e mai kocsmán, az értelemig és tovább! Szabad ésszel nem adom ocsmány módon a szolga ostobát. Ehess, ihass, ölelhess, alhass! A mindenséggel mérd magad! Sziszegve se szolgálok aljas, nyomorító hatalmakat. Nincs alku - én hadd legyek boldog! Másként akárki meggyaláz s megjelölnek pirosló foltok, elissza nedveim a láz. Én nem fogom be pörös számat. A tudásnak teszek panaszt. Rám tekint, pártfogón, e század: rám gondol, szántván, a paraszt; engem sejdít a munkás teste két merev mozdulat között; rám vár a mozi előtt este suhanc, a rosszul öltözött. S hol táborokba gyűlt bitangok verseim rendjét üldözik, fölindulnak testvéri tankok szertedübögni rímeit. Én mondom: Még nem nagy az ember. De képzeli, hát szertelen. Kisérje két szülője szemmel: a szellem és a szerelem! 1937. február-március

13282 2016.01.09. 23:23:57

ma is, egész nap, az ónós eső miatti jeges út miatt . amig nem volt telefon.. Amúgy magam miatt nem szoktam soha! Úgy hogy nem indokolt, hogy rosszabb lesz, legfeljebb az aggódásaim.. (vagy erre gondoltál?) Ezt az Ars poeticát betéve tudom:) Az egyik kedveenc vezérfonalam... (de aggódástól nem véd)

13282 2016.01.09. 23:24:30

ja, de te mindig olyan jókat idézel itt nekem... :)

349773 2016.01.10. 19:09:37

A 73.-ra kívánok egészséges, fájdalommentes, még további sok-sok évet. https://www.youtube.com/watch?v=5bVRTtcWmXI&index=8&list=RD3WNrH9PK0ug https://www.youtube.com/watch?v=2lPZWJu1QPI&list=RD3WNrH9PK0ug&index=10

13282 2016.01.10. 22:17:04

nade ennyiszer? :) és mi az a 73.? ja hogy a holnapi szülinapom? jobban fejben tartod mint én... kösz:) de túl nagy ez a szám!!!

13282 2016.01.10. 22:19:49

és Bach Chaconne - ját kb 15 éves korom óta (mikor kezdtem a konzit - hegedű tanszakon - imádom! :)

13282 2016.01.10. 22:20:58

azt hiszem 2 linket spamnak mutat a nolblog (amig van. aztán már midegy ez is)

349773 2016.01.11. 17:53:19

Örülök, hogy sikerült kiválasztanom ezt a számot a kedvenceid közül.

13282 2016.01.12. 22:44:00

köszönöm, s az előadót is :)
süti beállítások módosítása