erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

világom (ezúttal tanka versformában)

2015. november 06. - gond/ol/a

nézem a világom

minden én vagyok
mert én vagyok a bogár
és az elefánt
és az is aki nézi
enyém az egész világ

 

magamé vagyok
és mindenkié vagyok
de csak ha szeret
mint ahogy én is mindent
és magamat is vele

 

2015. november 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr658329248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

301782 2015.11.06. 11:32:01

Ez tetszik nekem :) A tankáról olvasom, hogy a haiku őse. Ezt (sem) tudtam :) A haiku a tanka 'maradéka', annak első három sora. A "következtetés" rejtve marad. Érdekes +++

13282 2015.11.06. 12:11:08

igen, nekem is tetszik a műfaj. (a haiku is, de itt talán még több a lehetősége - az irójának, az olvasónak viszont kevesebb marad)
süti beállítások módosítása