erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

vénasszonyok nyara

2015. október 03. - gond/ol/a

szerettem mindig is... nem csak "vénasszonyként", mert ilyenkor a nap melege megszelídül, simogat, szelíden kíméletes, előzékeny...
és igazi ajándék, különösen így, októbertájt, mert tudjuk, feltartózhatatlanul közeledik az ősz mögötte, majd hirtelen fog ránk törni, már a hét vége előtt....
jólesik leülni egy padra, a szökőkútnak már inkább a látványa fontos, mint a hűsítő hatása...
és hamar sötétedik, és akkor már nincs is meleg.. a szobában sem, vastag kardigánt húztam magamra, és délelőtt coldrexet is vettem.... bár a megfázás mindig megtorpan s meghátrál. Csak itt ólálkodik. Mint az ősz. Meg aztán a tél...
....Íly gyorsan betelik nyaram... (József Attila)

 

(2011. október 3.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr738329154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2015.10.03. 23:55:30

"Én istent nem hiszek s ha van, ne fáradjon velem. Majd én föloldozom magam. A bűn kétségtelen."
süti beállítások módosítása