erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

centik

2015. július 06. - gond/ol/a

a csontritkulás

megette az alakom
hosszú derekam
nádszál termetem
(sosemvolt büszkeségem
csalóka látszatát)

töpörödök
gerinckopástól is
meg elcsuszott 
csigolyák
porckorongok is
nyomoritanak

túlterhelt tanár-
s háziasszonyéletem
fájó posttraumáit
az autós ütközés
8asát biciklim
rég kiheverte
én nem

emlékszem
pár centi hiján
minden virgonc
mozdulatomra
már majdnem 
mozdulatlan is

azért még biciklizem
bár néha inogva kissé
de már nem rohanva
iskola s piac 
kereszteződésben
vasárnap is
autókerekek alá

vigyázok már 
minden megmaradt
centire

már amennyire
s ameddig még
lehet

2015. 07. 06.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr768329012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balzac s.k. 2015.07.06. 20:42:45

A szamárbőr is zsugorodik!

320591 2015.07.06. 20:57:49

Alíz kedves! Évente egyszer gyógyfürdős szanatórium, vízitornával, gyógytornával, súlygürdővel, fizioterápiával, diétával, új, ledves ismerősökkel sokat segít! A gerincnek is, meg a léleknek is a felejtésben! Jobbulásr!

13282 2015.07.06. 21:01:44

Balzac(?) hát sajnálom, hogy megirta a Szamárbőrt, legkeserűbb , s kisértő olvasmányom ifjúkorom óta.Node most másról van szó. AZ én bőrömről s valóságosan.Függetlenül attól, hogy szamár vagyok vagy sem. Valószinű igen, h most, s eltúlozva világgá is kiabálom:)

13282 2015.07.06. 21:08:35

Kedves Quick. Az autó balesetem óta, már több mint kétszer annyit éltem...:) (a lányom is később született (ő is már 30, és ő meg is jósolta kiskorában" én nagyra növök, te meg picire..." igy is lett... amúgy fürdővárosban élek, fel is irtak viz alatti tornát (de az orvos a vizsgálatával csak rontott a gerincemen, hogy rávert...hm) (ez másfél éve volt, azóta rosszabb. Annyira meg nem vészes a helyzet,mint ez a "vers" :) de köszönöm segitőszándékú soraid.
süti beállítások módosítása