erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

zavarások

2015. április 18. - gond/ol/a

zavar a homály és
zavar a fény

zavar a zaj és
zavar a csend

zavar a kint és
zavar a bent

zavar a világ de

legjobban
én zavarom
magam

 

---

 

azért a világ

ne érezze

felmentve magát

hiszen nekem

is

"sebem "...

 


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr678328922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

301098 2015.04.19. 12:50:47

Igen. De: "Hold se, Nap se szabadok, Hogyan legyünk mi azok? Szeretetlen szabadok, Szeretetlen szabadok" Ghymes Rege

338345 2015.04.19. 16:38:48

Tetszik a vers, egy kicsit dolgoznék még rajta, mert az első három (versszak)sor után, amely remek ritmusban és ellentétpárokban lüktet, megbicsaklik... és nem jó érv, hogy de hiszen ez az egésznek a lényege..., hogy itt bomlik a harmónia. A "legjobban" kifejezés kiütközik. Játszanék a világon belül és a világon kívül – magamon kívül kifejezésekkel... Van ötletem, de ez nem én versem... Az utolsó 4 is remek logikájú, de a "hiszen" toldalékszó, már anélkül is sokkal jobb! Bocs, nem szoktam kommentelni, eztán se teszem. Jó írogatást!!!

13282 2015.04.19. 18:20:18

nagyon jól látod! oly annyira, hogy a vége (a ... utáni rész) már nem is tartozik igazán a "vershez" (amit a biciklim tetején gondoltam ki, miközben a szemembe sütött a nap,és a kanyarnál az árnyék kezdett zavarni:) ill. ment a fejembe a pedálozás rtimusára) A VÉGE CSAK PRÓZAI UTÓIRAT:), addigra megérkeztem. (Ill József Attila reminiszcencia...illetve azt akartam kifejezni, nem túl eredetien, pontosan, hogy minden attól is függ, hogy "viszonyulunk" (én valószinű rosszul, ha minden zavar - akármi légyen is az elsődlegesen zavaró tényező) a "legjobban" eredetileg "leginkább" volt és kicsit vacakoltam is vele...azt hiszem jobb is a leginkább (mert rimel a világgal.. és igy kap egy kellő hangsúlyt is! (hogy mégicsak az zavar leginkább, amit világnak mondunk)--- (persze lehet az belső is, ugyis 1) kösz a gondolataidat. Ne szokj le a kommentelésről (de valahol már láttam a neved, nem itt?) én nem verseket akarok irni, azért se farigcsálom, hanem újabban ezek szakadnak ki belőlem, akaratomtól függetlenül. Persze muszáj (lenne) utómunkálkodni rajta, többet. Ha már.

337519 2015.04.20. 12:21:57

Alíz, a gondolataid éppen keresetlen őszinteségükben alkotnak tökéletes egységet - tiszták maradtak, és ezért megérintenek. +++

13282 2015.04.20. 12:57:59

köszönöm, örülök neki. (ilyen is vagyok, életben is, és ennek néha vannak rossz következményei is u.i:(

13282 2015.04.20. 12:59:36

és valóban nem akarok túlságosan "beavatkozni" művileg ezekbe az irásokba:) igy szeretem őket, ahogy megjelennek spontán. Ha nem is "tökéletesek" de mi az?

337519 2015.04.20. 15:08:00

Talán az a tökéletes, ami harmóniát hordoz - és Te ilyen vagy. :)
süti beállítások módosítása