erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

de hol vagyok én?!

2015. április 14. - gond/ol/a

Kerestem egy mondat helyét

Rólam irta lányom rég

már nem tudtam hova

 

Meglett a hely

 

De közben

elveszett

a mondat

 

Nem is baj

 

Úgyse ismertem

magamra benne

 

Másról szólt

inkább róla

hogy milyennek

látja ő az anyját..

 

Másnak

mint én

magamat

 

Dehát biztos

más is vagyok

anyának

mint magamnak


Bár

mióta anya

magamnak

alig...

 

(mint ahogy

azóta

ő is)


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr428328918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13282 2015.04.14. 11:43:20

s most azt hiszem nem jól van ez így újra kellene fogalmazni magamat magamnak is

Virág elvtárs s.k. 2015.04.14. 12:30:45

*****
süti beállítások módosítása