erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

fáj

2015. március 12. - gond/ol/a

a megnemtörtént dolgok

fájnak leginkább nekem

a pótolhatatlanok

 

az idő kérlelhetetlensége

és visszahozhatatlansága

 

a jóvátehetetlen tehetetlenség

a tehetetlenség jóvátehetetlensége

 

a megnemtörténhetett dolgok

amikre emlékezni sem lehet

az elvetélt álmok

s amiket még álmodni

sem mertem soha

 

most fáj minden

hogy időm fogytával

a megtörténtek is

semmibe vesznek

nemsokára

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr238328890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2015.03.12. 17:58:32

Bizonyos mértékig megértelek. VISZONT: rossz állapotomnak köszönhetöen nem nagyon bánom az elmúlást.

179584 2015.03.12. 17:58:32

Bizonyos mértékig megértelek. VISZONT: rossz állapotomnak köszönhetöen nem nagyon bánom az elmúlást.

179584 2015.03.12. 17:59:26

Bocs, nem akartam duplázni!!!

13282 2015.03.12. 18:49:37

Amit nem tettem meg az mardos. Tehat az, ami elmúlni se tud, mert sose volt!

22371 2015.03.12. 20:51:57

Időnként én is újra gondolom, mi az amit elmulasztottam. Nagyon sok mindent, és sokszor rosszul döntöttem. De néhányszor, épp tán a legfontosabb pillanatokban jó irányba rántottam a kormányt. Hogy mit hagytam el, hogy erre vitt az utam én nem arra? Ezt soha nem fogom megtudni, és ezen néha gondolkozom.

44711 2015.03.12. 21:00:03

Alíz, ez tetszett. Ha az átlag vár rám, még sok van hátra, de már most is sok mindent másként tennék és sok mindent megtennék. Ezért szt hiszem, értelek.

13282 2015.03.12. 21:00:28

valószinűleg nem csináltunk azért mindent rosszul, mert akkor nem lennénk itt (akárhol is, akárhogy is) És valóban nem tudhatjuk, mi lett volna abban a másik irányban, amerre nem mentünk... De persze, hogy elgondolkodunk rajta... És úgy tűnik , kevés is egy élet mindazt megvalósitani, amit szeret(het)tünk volna... még azon az egy irányon belül is... na de mit szólhatna akinek ez se adatott meg...Hálásak lehetünk az életért mégis csak...

13282 2015.03.12. 21:07:02

6. Örülök, ha tetszett. (nekem -tartalmilag- nemnagyon:) Én sajnos mindig mindenről azt hittem, hogy "márkéső", még fiatalon is. Most erősen nem vagyok az, de azt hiszem, még most is tehetnék valamit,,, a későbbiekhez képest. (Csak a vers szerkezetébe, ökonomiájába már nem fért bele, s lehet, hogy "ő" jobban tudja, érzi. :) Azt hiszem azért sose késő, csak ez szerint is kellene élnünk, utolsó percig! Annak mijdig különösen örülök, ha nem az én korosztályomból is értenek. (ezért is szerettem tanitani:)

14479 2015.03.12. 21:55:26

"Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér?" :) Hogy is? Időnként sajnálom, hogy nem tettem meg dolgokat, illetve, hogy másokat megtettem. Aztán ha mérlegre teszem őket, már nem is olyan egyértelmű. Mert hogy olyan gyerekeim, meg unokáim vannak...

13282 2015.03.12. 22:11:29

Ó, ez nem a Huszt vára fölötti borongás:) a gyerekem meg újabban s főleg az unokám nekem is vigasz - de az ő nagyszerűségeik engem nem mentesitenek a mulasztásaim alól.......Nélkülük "valószinűleg felkötöttem volna magam"... csak épp a poén kedvéért, illetve, hogy én is idézzek egy klasszikust... (Szabó Lőrinc: Különbéke) egyébként nincsenek suicid hajlamaim. Sőt: :) Az embernek önmagával szemben, önmagának is vannak kötelezettségei. Ha azt elhanyagolja, azzal senkinek se használ. Az utódaink hiába belőlünk lettek... nem mi vagyunk! (még ha kis részünk továbbvivődik is bennük). És semmiképp se ruházható rájuk, amit mi elmulasztottunk. (vannak akik úgy gondolják és kompenzálnak velük. Szerintem nem helyesen, bár megérthetően.) Én itt nem a megtett hanem a megnemtett dolgokon "vacakolok"!" Érdekes, ennyire nem jött le? :(

301098 2015.03.14. 12:12:37

Én értem, nagyon is. Bár már nem fáj. Nem az fáj.
süti beállítások módosítása