erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

valami furcsa

2015. február 26. - gond/ol/a

ma pár másodpercig

nagyon furcsán voltam
mondhatni alig
mint mikor takarékon
pislákol a gáz
s még az is alább száll
aztán mégis fölcsap a láng
(szerencsére)
de azt hiszem
ilyen lehet a
halál
egy csöppet sem
unalmas
mintha beszippantana
magadba valami
tőled független erő
és te csak csodálkozol
ugyan mi lehet ez
a furcsa
befelé
sodró
forgatag
valami
centripetális
ami összesürit
összenyom
megsemmisit...
mintha fekete
lyukba
esnél
a semmibe
de közben annyira tudod
érzed mi van veled
csak a nevét nem...
minden hasonlat
hamis
félrevisz
de mire tudni
fogod magad is
a pontos diagnózist
már nem
mesélheted el
senkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr548328880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

320591 2015.02.26. 16:08:36

Aliz! Ne akarjon még meghalni egy olyan csinos törékeny kis idős hölgy, igaz szívvel, mint te vagy! :-))) A szép gondolatok építenek, neked pedig sok van belőle!

13282 2015.02.26. 16:16:40

én nem akarok... (remélem más se akarja:)... köszönöm! Jól vagyok- Ez tényleg valami nagyon furcsa volt - és szerencsére rövid ideig...

13118 2015.02.26. 16:22:24

orvosmeteorológia: "Csütörtökön még keleten érvényesülhet kettősfronti hatás, mely azonban folyamatosan ott is gyengülni fog. A keleti tájakon élők körében mind meleg-, mind hidegfronti tünetek előfordulhatnak. Gyenge fejfájás, migrén a nap első felében fordulhat elő. Jelentkezhetnek még görcsös fájdalmak, vérnyomás-ingadozás, keringési panaszok és kisebb rosszullét is. Ugyanakkor tompaság, hosszabb reakcióidő is jelentkezhet." pár éve még nem hittem benne. amióta rendszeresen mérem a vérnyomásom, már igen. reggelente itt nézem a prognózist : http://www.idokep.hu/elorejelzes

13282 2015.02.26. 19:23:16

ez valójában tegnapelőtt volt..., egy boltban, hazaérve hallottam, KETTŐS FRONTHATÁS van! volt..Biztos van benne valami... bár nem elegendő magyarázat. Vigyázni kell magunkra (MEG MÁSOKRA IS) ahogy csak tudnunk.. az időképet szoktam nézni, főleg, hogy milyen az idő máshol :) (ahol az utódaim...:), de majd megkeresrm az orvosmeteorológiát is- Köszönöm.

13118 2015.02.26. 20:14:35

valóban, csak részben magyarázat a fronthatás. lányod biztosan nem frontérzékeny. (mint céloztam rá, évekkel ezelőtt még én sem)

Valika 2015.02.27. 07:42:21

Azért ilyenkor nem árt egy orvosi ellenőrzés nem gondolod, kedves Alíz ? A biztonság kedvéért. Remélem azóta minden rendben :)

13282 2015.02.27. 08:41:27

hát nem ártana , egy szakszerű, mert -ne legyen úgy -,de - előjel is lehet, de azóta semmi ilyesmi... pár másodperc volt az egész. azt hiszem a fordulásoktól a boltban, mert összevissza kellett kanyatodnom, mert el is torlaszolta a péksüteménypakoló az egyenes utat, és jól össze is szólalkoztam előtte vele...emiatt... úgyhogy ez is közrejátszhatott. Szerintem egy múló dolog volt , de tényleg "furcsa" - ezért "kellett" megirnom... :) (Buszban is rosszul vagyok gyerekkorom óta, ha kanyarodik)...Kösz a figyelmeztetést. Persze-persze enem ártana egy alapos kivizsgálás (bár épp most -átmenetileg?_ a városunk kórháza, rendelőintézete elég hézagosan működik. (kisvárosban betegnek lenni se érdemes:)

337909 2015.02.27. 15:00:23

aliz2, egy nagyon szakmai kérés/kérdés. Mint magyartanár, tudsz olyan gyereket, akinek a könyvtárammal örömet okozhatok? 1 000 db felett.

13282 2015.02.27. 16:38:19

már nem vagyok aktiv tanár:( másrészt mostanában "mások" a gyerekek.... :( lehet, hogy inkább iskola örülne az "ajándéknak, adománynak"... és akkor onnan bármely érdeklődő gyerek ki tudná kölcsönözni, bárikor (nem csak egy "örülhetne"...), és nyoma/nyomod is inkább megmaradna. Nem?

337909 2015.02.27. 17:08:52

Ahogy gondolod. Vannak a könyvek, akinek kell, .....

13282 2015.02.27. 22:25:37

én sehogy se, "ön dönt".... mindenről. Csak tudom, van ilyen... De szerintem inkább olvasgasd a könyveidet! :) ha már "szakmai" vélemény,olvastad a posztom? szerinted mi volt ez, orvosilag? fogalmam sincs....

13282 2015.03.02. 15:59:29

nnna. hát csak elmentem a háziorvosomhoz. azt mondta (ő is ), hogy "fura" dolgokat tudok mondani :)
süti beállítások módosítása