erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

menetiránynak háttal utazom

2015. január 17. - gond/ol/a

Kék az ég

Zöld a fű

Menetirànynak háttal

Vonatablakból látom

 

Ez volt a múlt?

 

Nem tudom

mi van mögöttem

Azaz előttem

Merre visz

vonatom

 

Mert amit látok

Mindig csak a múlt

 

Mégha jelenen

át is visz

 

Menetiránynak háttal utazom

Ahogy élek.

Múltba nézve

S előre nem látva

Hova

 

A kalauz  néha

Bemondja a

mikrofonba,

S a fülkébe

Be-berohan

Jó utat és

Jó egészséget is

kiván nekem

 

Nem kéri az

Öregkorom igazoló

Dokumentumot.

Én már kétségtelen

Hogy ingyenutazásra

Jogosult vagyok

 

Csodalatos, szép, jó napot is

Harsog a mikrofonba

Mindenkinek kijáróan

 

A Nap egyre lejjebb száll

A horizontra

De még szemembe süt

Kápráztat, vakít

Szédülök is

 

Meg kéne

Fordulnom talán

 

De a mögöttem levő ülésen

Egy nő telefonál

Hangosan, mintha

Egyedül "vonatozna"-

mint mondja

S nincs is térerő.

Nekem sincs erőm

Se terem...

Csak visz a vonat

Valahonnan valamerre

Hazulról hazafele

 

A kalauz további

".nagyon csodálatos

és szép napot"  kivan

azaz estét ...

Honnan tudja hogy

Eddig az volt?

 

Bár ő mindent elkövetett.

De mégse "mindenható"

Csak egy túlbuzgó ember

Tán munkamániàs lehet

Ahogy föl s le rohangál

 

Én meg olvasnék

Aludnék kicsit

Mielőtt leszállitana

Mert itt a végállomàs

Fáraszt az utazás

 

A fejem is fáj

közben

lányom hiv

 

Neki is fáj

Miközben a bölcsődében

Már fiára vár.

Ki épp rajzolni kezdett

 

Majd találkozunk

Útközben valahol

Miután a vonatom

megérkezik...

Ezek szerint

Még nem a végső

Végállomàsra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr198328856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2015.01.18. 22:38:16

Nem dicsérlek. :) Aki messze van, annak kiabálni kell, hogy meghalljon! - ez az öntudatlan reakció. Ezen túl: Mégis csak jó. Szójátékok, képzettársítások... :) Hajrá!

13282 2015.01.22. 00:49:09

"Aki messze van, annak kiabálni kell, hogy meghalljon!" - de nem a telefonba, oda nem kéne harsogni, akármilyen messze van az illető... ez kilómétertől független... és mindenki igy csinálja... Titkokat harsognak világgá, és közben zavarnak is mindenkit, Kinek jó ez?... A megjegyzéshez visszatérve, én viszont közel vagyok a telefonálóhoz, tehát nem kéne harsogni, hogy halljam, de nem is kéne hallanom!.... viszont. Ha valaki elkezd telefonálni, számára megszünik a küvilág, de a külvilág számára felerősödik a telefonáló jelenláte :( (kéne már egy új illemkönyv is!)
süti beállítások módosítása