erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

álmodtam valamit

2015. január 06. - gond/ol/a

nem emlékszem

csak arra

hogy többen voltunk

aztán hirtelen

egymagam

voltam

valahol

 

magamra hagytak?

vagy én őket?

nem tudom


lányom telefonja

ébresztett fel

reggeli álombeli

magányomból

bölcsődében hagyott

unokámról beszélt

hogy sirt a küszöbön

de aztán , bent

a többiek közt

már vigyorgott

 

ő munkába sietett

éber-friss-lelkesen

 

szép napot kivántam

nekik

amilyen a tegnapi is volt...

mint este is mondta

a telefonba

de alig jött ki hang

a torkomból

 

ritkán beszélek

még álmomban is

...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr318328842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12799 2015.01.07. 13:18:11

Nő a távolság még álmunkban is.

13282 2015.01.07. 14:03:38

kicsit átirtam (miután teljesen felébredtem).... (ott az lett a summa, a végszó, a époén? - agam számára is meglepően) , hogy "rozsdásodom" ....
süti beállítások módosítása