erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a válasz te vagy

2014. szeptember 10. - gond/ol/a

Isten csak hallgat

válasza kérdés lenne

nem válaszolhat


te vagy a válasz


(és mégis hallom

vagyok...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr448328776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

337909 2014.09.10. 12:23:53

Szervusz. Mikor kételkedem, mikor tagadok, mikor vitázok, mikor a barátom segítségét kérem, mikor hármasban Luci Ferkével duhajkodunk, akkor én sem tudom, hogy hol is van. Van? * Ady E. * Az Úr érkezése. * És még mindig nem tudom. Te tudod?

337909 2014.09.10. 12:51:54

Nem tudom, hogy olvastál-e valamit tőlem ebben a témában az Isten az én barátom és Luci Ferke, aki sokkal többet tudva nálam, oktat jóra, rosszra. Erről már többször írtam és még ma sem tudom, kinek van igaza.Kérdeztem is az Öreget, meg Ferkét is, de a két Jean Effeli figura egymásra nézvén és mutogatván, csak megvonták a vállukat. Na, hát ezekkel menj valamire. DDD Így aztán van egy Isten, a sajátom és van tesókája Ferke a saját használatomra. Érdekes volt Angelus Silezius első istentagadása, Szabó L. fordításában "nem él egy percig is tovább... "

13282 2014.09.10. 13:30:54

1.én bennem keresem, de tudom, hogy az csak egy parány lehet Hozzá képest, de mégis... de hogy Ki vagy Mi nem tudom... kell, hogy részei legyünk, illetve belőle legyünk... vannak jó pillanataim, mikor közel vagyok hozzá, és tudom, hogy MINDIG elválaszthatatlan tőle!

13282 2014.09.10. 13:34:39

2. én "Ferkének" már nem hiszek! :) A racionalizmus és az érzelemmentesség nem jó út. A sziv okosabb az észnél. Állitólag már a tudomány is kapisgálja:) Aki Istent tagadja, szegény, bizonyos szempontból önmagát is tagadja - csak nem tudja! annál rosszabb neki. (csak azt se tudja)

337909 2014.09.10. 17:51:32

https://www.youtube.com/watch?v=NZk4AMAlqi0

337909 2014.09.10. 17:59:01

Egész délután szervizelték a gépemet. Egyenlőre működik, közölte a szervizelő, hogy már öreg a gép. Ennyi. Vehetek egy másikat, esetleg. Jó, nem?

337909 2014.09.10. 18:03:23

Ja, végül is azt akartam megjegyezni, hogy valahogy olyan egyforma tankönyvből tanulhattunk, hogy ez már meglepő. 10 év van közöttünk, de mintha egy iskolába, egy osztályba , sőt egy padba jártunk volna. Azt hiszem lényegi különbség nincs, csak temperamentum beli . Érdekes, mindenesetre. Ha írsz valamit, gyakorta csak én szólok hozzá, már kezdem "szinte" kínosnak érezni. DDD

13282 2014.09.10. 21:06:30

én ezeket a dolgokat nem a tankönyből tanutam - legalább is remélem, hogy nem azt mondom fel, (Bár már sokszor gondoltam rá, hogy nagy kár volt mindig kitűnő tanulónak lenni az iskoában... ez káros:) pláne ha valakinek minden beleragad a fejébe. (dehát amit hall, az is... Igaz, sokszor nem figyeltem az unalmas óráinkon) Örülök, ha irsz, néha azért szokott más is, nézd meg a korábbiakat. De én se kommentelek, igy aztán érthető, ha nem irnak mások se ide. köszönöm a tieidet.... Sajnos a gépeink idővel lelassulnak , tönkremennek. mint az emberek. Sajnos. És még sajnosabb őket nem lehet kicserélni,,, (vagy mégis...:( Ja, és az Ady vers is beleragadt már rég a fejembe... (de az jó), mint ahogy szinte az egész (főleg tanitott irodalom) tátották is a szájukat a gyerekek, mikor csak úgy idézgettem nekik...:) Végül is hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen remek emberek (irók, költők )társaságában de legalább is gondolataik közt tölthettem el évtizedeket - akkor is amikor nem ilyenek vettek körül valójában.)

337909 2014.09.10. 21:17:27

Szívesen írok, mert sokat egyformán, vagy hasonlóan látunk. Bizonyos dolgokat nem könyvből tanul az ember, de alapismereteket onnan szerzi, mikor elkezdve az olvasást rátalál arra ami érdekli.Keresem az emlékezetet. A valamikor volt színes neonbetüket, a mozi előterének, a pénztár üvege mögött a lámpafényt, a pattogatott kukorica árust illatával és a gesztenye sütő kendőbe burkolt alakját. Lényegtelen? Dehogy.

337909 2014.09.10. 21:35:31

https://www.youtube.com/watch?v=tE35KnWvr6k * "Tagadni multat, mellet verve, Megbabonázva, térdepelve. Megbánni mindent. " Tagadni? Könnyü?

13282 2014.09.10. 23:02:20

nem kell semmit se tagadni.... A Köszönöm is rég a fejemben (meg a szivemben) Bessenyei előadása megrenditő. (már lehullt róla minden pátosz itt, de az ereje megmaradt...) (A napokban láttam a Záporban. Milyen tiszta tekintete volt. (Egyszer láttam életben, civilben, fiatalon, a makói strandon .. jut eszembe. (és hogy újra lett Makón mozi, és pattogatott kukoricát is árulnak... :) nekem nem kell "keresni az emlékezetet", ellenkezőleg, olyan erősen törnek rám az emlékek, hogy a jelenvalóságot kell kihúzni alóluk...:) olykor... :)

337909 2014.09.11. 12:32:52

Ketten vagyunk, akiket érdekel a dolog? Nem baj. Nem vagyunk egyedül.

13282 2014.09.11. 12:44:19

szerintem furcsa a kérdésfeltevés - erre SE lehet válaszolni... hozzáfűzni (meg tán elgondolkodni is kéne rajta, mi van a sorok közt, a ki nem mondott szavakban, és ez időigényes... és mostanában ilyesmire "nincs idő"... )
süti beállítások módosítása