erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

későn

2013. december 29. - gond/ol/a

hiába mondom

hogy hiábavalóság

minden,- ez is az

 

az ember végül

forditott vajúdással

egy elmúlást szül

 

sose volt könnyed

lepkeszárnyaival se

miért lenne most az?!

 

 

 

piszkos a világ

kosszal és csúf szavakkal

szerteszennyezett



sárga levelet

fúj rám a bolondos szél

pedigmég nyár van



 

 

hullafáradtság

most már kezdem sejteni

mit jelent e szó

 

földi pokolnak

megjártam minden bugyrát

már jöhet a menny

 

csak ifjan lehet

kibirni az életet

dohogás nélkül

 

minden halványabb
pedig az élet virít
csak a szem kopik

 

A szél simogat
Napsugàrba burkoltan
Mindjàrt itt a tèl

 

Àttört a zsilip
Nincs vesztenivalòm màr
Tàn eddig se volt



 

nem lesz jobb semmi

rossz alternativák közt

süllyedünk alább



 

Nap süt. Fúj a szél.
Hosszabbodnak az árnyak.
Dermeszt a hideg.

szabad lettem már

gúzsbakötött éveim

mit kezdek vele

 

minden olyan gyors

vagy csak én lettem lassú

elveszett időm

 

bolond egy világ
mit keresnék én itt már
rég nem otthonom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr918328612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása