erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

"semmibe vesznek"

2013. december 20. - gond/ol/a

a néni határozott léptekkel megy be a cipőboltba, ami mellett vacakolok - ebéd után - a biciklim zárának kinyitásával. Kéne nekem is egy új csizma, tönkrement a régi, a cipzárja, amúgy is mióta volt az a probléma a jobb lábfejemmel, az a vénás duzzanat, bár az eltűnt, de vastagabb lett a vádlim, úgyhogy nem jön rám, kéne venni újat? be kéne mennem - tanakodok, közben már mások is bementek, de hát épp most panaszkodtam a pincérnek, aki meg szokta kérdezni, hogy vagyok, de most kérdés nélkül is, mondtam neki, hogy olyan nehezek a végtagjaim, karom, lábam, hogy alig birok járni... tényleg meggondolok minden lépést, jó is ez a bicikli...de látom, hogy lép is már kifelé az előbbi néni a cipőbolt ajtaján, pedig egy perc se telt el, és olyan furcsa, hogy meg is kell kérdeznem tőle:

-Valami baj van?

-Nem -válaszolja, azaz majdnem megfulladtam az előbb...

- asztmás?

- nem , pajzsmirigy - s már mutat is a bebugyolált nyakára, ilyenkor nagyon rossz..

- de már jobban van? - kérdem

- igen, csak ilyenkor lejjebb csuszik a fájdalom...

- orvoshoz kéne menni - nem? ,

- nem - mondja, csalódott az orvosokban, és különben is semmibe veszik mindig

-de ön doktornő ?  - lép közelebb

- nem, nem - szabadkozom...

mert hogy úgy hasonlitok egy doktornőre (jaj csak nem a semmibevevőkre...:(

- hogyhogy semmibe veszik?

...lekezelik, mert hogy már 85 éves, és ő már nem számit - de neki nagyon fáj ahogy bánnak vele, illetve, ahogy nem is, úgyhogy nem is jár orvoshoz, és gyógyszert se szed..lesz ami lesz - legyint....- közben rám szól: Vigyázzon! mert nem figyelve a biciklimmel az útra keveredtem, ahol elütnének ha nem szólna- és köszöni, hogy segitettem

-Dehát nem is tudtam - mondom én

De ő azt mondja, hogy már azzal is segitettem, hogy megszólitottam, beszéltem vele...

-Azért menjen el mégis orvoshoz - szólok még utána...

jaj de szomorú lettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr998328610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

22371 2013.12.21. 03:52:03

Kedves Aliz, anyukám 94 éves múlt, túl egy combnyak törésen, de nem így álltak hozzá a mi orvosaink. Énnem mondhatok rosszat róluk - illetve, volt ezért kivétel.udv.

13282 2014.01.04. 11:32:59

örülök neki! én se akartam általánositani... (és, igen, mindenhol vannak "kivételek" - attól függ, mihez képest)...meg mindig kettőn áll a vásár... Jó egészséget anyukádnak!
süti beállítások módosítása