erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hazaszeretet?

2013. november 26. - gond/ol/a

a hazaszeretet? hűség a hazához?

nagy szavak!

még senki se mondta ki,

hogy magadhoz vagy hű,

ha hozzá.

hiszen része vagy

s ő részed és ha itt hagyod

nem viheted magaddal

nem tudod magaddal vinni

egy részed mindig hátramarad

a honvágyad azt keresi

hasztalan

mint elhalt barát

emlékében

önmagad

velevesztett

részét

saját hiányodat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr498328590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11677 2013.11.26. 11:45:11

A honvágyat érző, idegenbe szakadt hazánkfiainak emlékezetűl: "Itt élned, halnod kell!"

13282 2013.11.26. 11:55:58

én mint ittmaradó(!) is hajlamos voltam/vagyok már akár megkérdőjelezni ezt (is). De most azt póbáltam érzékeltetni, hogy ez nem is külső (legyen akár Vörösmartytól származó) parancs, hanem belső igény. Sors.(vállalandó.) Igen, és "áldjon vagy verjen"...)

11677 2013.11.26. 17:59:28

Kedves Alíz! Vettem! Magam is úgy gondolom, ahogyan Te! MINDIG így voltam vele.
süti beállítások módosítása