erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hogyan emeljük vérnyomásunkat

2023. november 01. - gond/ol/a

 

 hirtelen jócskán lezuhant a vérnyomásom , az előző 167 /84-ről

72/46-ra, nem hittem a szememnek, élek én még? vagy elromlott a vérnyomásmérőm?

 



 

újra mértem 85 /49

örület, 

végre 100 fölé tornáztam: 104/59re

majd 106/53

na azért ennek fele se tréfa

hivtam az ügyeletet

 

barátságtalan női hang, kérdi a személyi adaraimat

végül megkérdi honnan telefonálok

ezek szerint ő nem Makón van

nem , oktat ki mert központositották az ügyeleteket, ő szegedi

közben modta, hogy pontos vérnyomás számot diktáljak le

mig kitápászkodom az ágyból s átmegyek a másik szobába ahol a vérnyomás mérőm van

gondoltam beszámolok arról, hogy megfázásos panaszokkal (is) fekszem, antibiotikuntot szedek  ,,stb

de ez teljesen hidegen hagyja, rákérdez, hogy megértettem-e amit az előbb mondott

tökéletesen, mondom, az agyammal még nincs baj,csak az időhiátust akartam kihasználni számára érdektelen dolgaimmal

 

najó, nagynehezen kapcsolja Makót

férfihang, valamivel udvariasabb,de még részsletesebben faggat

anyja neve, születésem helye, ideje, most hol lakok stb

majd közli hogy ő volt az adminszitráció, de adja az orvost

 

navégre

az orvos olyan halk, hogy alig hallom és vele végzünk leggyorsabban

lement az vérnyomásom, mit csináljak , semmit?

helyben hagyja semmit

igyak sok folyadékot, teát

lehet, hogy gyógyszer melékhatás

(nem csodálnám. ha a láz s fájdalom csillapitótól lenne, de utálom a gyszereket)

 

újra mérem a vérnyomásom:

 



 

116/66

hurrá, a sok idegesség és "adminisztráció" meghozta az eredményt!

 

**

 

ez volt tegnap sgte

ma reggel mérem a vérnyomásom:

107/64

 

kivel idegesitsem fel magam?!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4018248375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása