erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

föld alá süllyedtem

2023. május 17. - gond/ol/a

 

 szombaton  jövök a Freddie koncertről késő este, sötétben, a biciklitárólóhoz , ...kitolnám a biciklim,  de egyszerre csak elsüllyedek, féllábam combtőig, bent a csatornában, aminek a fedele félre libbent, ahogy ráléptem...



 

örömmel konstatálom, hogy nincs benne  viz, de azért kellemetlen az eset

érzem, hogy a hónom alatt valaki megfog és próbál kiemelni

valamit a fejemen érzek, de nem moha, hanem a segitőm dzsekijének madzagja, mint mondja

mondom neki látatlanul, mikor már a fent vagyok, de még a csatorna szájában, hogy hagyion egy kicsit itt ülni - pihenni

majd kivánszorgunk, én még ülve a földön, a biciklitárolóhoz, annak a vasán felkapaszkodom

végre látom megmentőmet, megköszönöm neki a segitésemet (egy helyes - azt hiszem cigány- fiú volt)

viszont a két nő, akik beszélgettek eddig a biciklitároló végén

jót élvezkedik, az esetemen, az egyik (drnő! kérdi nem törte el semmim, mert -élcelődve -szólna mentőtiszt orvosfiának... mondom nem kell)

a másik meg egyre csak azt hangoztatja, feddőleg, hogy miért nem nézek a lábam elé, ő bizony nem lépett volna rá arra a csatornafedélre

,mást nem is tud mondani

végül se, mikor még megkérdi, elmenőben, megnyugodtam-e

hát nyugodt vagyok csak az ilyen empátiamentes viselkedés izgat...

 

 

aztán egy hatalmas lila folt éktelenkedik a combomon ( 4 napra rá is- más bajom - azt hiszem nem lett....ennek se kellett volna

ha normálisan lezárják a tetőt

 

egyébként szóltam miatta, azt hiszem még semmi nem történt

csak nehogy beleessen más is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4518126338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása