erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Sparban - gyerekek

2022. december 27. - gond/ol/a

 

 a kisfiút kocsiban  a Sparban - korábban szembe  láttam, az anyukája tolta - szájában cumi és hatalmas  barna szemekkel nézelődve kukucskált ki... nem birtam, ki, hogy ezt meg ne emlitsem, az anyja csak mosolygott reagálásképp

később már a pénztár előtt találkoztunk, háttal, összetorlódtunk, a kishúga szórakozgatta, kiváncsi voltam, hogy reagál a pici, meg is kérdeztem, de a kislány nem válaszolt


 

már fizettünk a pénztárnál (én az önkiszolgálóba, de ) épp előttem mentek ki a boltból, s hallom, hogy a kislány nem magyarul mond valamit az anyjának

hát nem beszélnek magyarul!? -esett le.. s az apa hátranézett, s mondta is, hogy nem  tán ő tudott valamit magyarul,

megnyugodtam, már értem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2318011262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása