erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

zsinagógahangverseny

2022. október 11. - gond/ol/a

 elfogott a kupola és élőzenenevágy

összekapcsoltam és Szegedre buszoztam

méghozzá egy rövid úton, autópályán, félig-meddig...

hogy hiányzott már nekem ez a régnemlátott zsinagóga!

 

 

s mivel a koncertjegy miatt korábban jöttem... fogtam magam és körbe sétáltam a zsinagóga bibliai kertjét

 

 

 

 

aztán nem soká be is engedtek a templomba...

 

igen, megvan a kupola! 

 

 

meg minden...

a karmester Gyüdi Sándor rövid bevezetőt mondott az elhangzandó Beethovenekről -elég semmitmondan (s felkérésre!)

 

de remekül vezette a Szegedi Szimfonikus zenekart, és ez számit!

 

 

)mind ismerős volt, még zeneirodalom óráról, a konziban, 

(I szimfonia, Koriolánus nyitány)

a két románcot pedig magam is játszottam hegedűn (kotta nélkül)

(bizny talán ennek tudható be , hogy néha elégedetlen is voltam a hegedűssél - aki kottából játszott))

de alapjaiban szép, felemelő élmény vot az egész koncert....

az élő zene az ÉL!

és éltet...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7817952290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása