erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

LATIN ZENE A MAKÓI ZENEPAVILONBAN 2013

2022. július 17. - gond/ol/a

a zenepavilonunk olyan, hogy zene nélkül is élmény

a környező park még nem alakul ki teljesen, de így is

élmény a látványa, de

minden vasárnap este van itt valami (könnyed) hangversenyféle… 

 




 

én már délelőtt körbejártam a terepet

 

este latin zene töltötte be

 

(a Coco Bongo együttestől)

 

jó, ritmusos

de azért csak egy szöszke kislány táncolgatott bele , kipenderülve, néha-néha a platzra -

 

 



 

mi ültünk a széksorokban és hallgattuk

(persze nekem a lábam a szék alatt mindig jár , ütve a taktust)

 

igazi, maradandó zenei élmény viszont az a Sting szám volt,

amit ráadásnak kaptunk



ezt elhoztam a fülemben magammal



mikor hivott este lányom, a mobilba beledúdoltam a számot, tényleg Sting?  persze, neki is kedvence, meg is találom a dolgai közt, egy kazettán, a szövegét is..... mondta - s már kezdte is:

 

"On and on the rain will full, like tears from a star, like tears from a star. On and on the rain will say: how fragile we are, how fragile we are"

aztán megtaláltam a youtubeon :

https://www.youtube.com/watch?v=EmDQFWNjHpA

azóta is dúdolom...

és nem felejtem, hogy törekények vagyunk...

(Hull csak hull , esik az eső, akár egy csillag könnyei... milyen törékenyek vagyunk)



 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7817885245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása