erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

SZÉP KILÁTÁSOK 2010

2022. július 02. - gond/ol/a

 

ezúttal fotóalbumainkkal ügyködtünk a számitógéptanfolyamon, a könyvtárban -

 képeket  "megtanultuk" szakszerűen(!) feltölteni, elrendezni, vágni, nagyítani, "megosztani" ...

csináltam egy minialbumot , "virágok " cimmel, s ezzel "dolgoztam":

 


 

2010.06.29.
fotók száma: 4 – 6 MB
Nyilvános

virágok, amik úton-útfélen gyönyörködtettek, megállásra és fotózásra késztettek; 

hogy itt örökké nyílhassanak

 

 

de kint is voltak virágok, az ablakon túl, a kőszobor előtt, kicsit jobbra húzódtam az exponáláskor, és így már   látszik is:

 

 

 

 

 ezt meg a Korona étteremben láttam, a terített asztal mögött, az ebédre várva:

 

 

 

szép "kilátások", nem?

függönyök mögül...

mindig szerettem

bentről kinézni ....

...

ezen el is lehet gondolkodni, hogy vajon miért...

 

aliz2. :: 2010. jún. 30. 20:02 :: 5 komment :: Címkék: fotokkonyvtarKoronaszamitogep

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8217873779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása