erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

volt egyszer egy iskola (?)

2022. június 24. - gond/ol/a

 volt egyszer egy oskola

Szegedi utcainak hivták sokáig, mert hogy ott volt, az elején, még anyukám is odajárt, majd én is... később lányom, addigra Bartók lett a neve - fogalom, zeneiskola kapcsolódott hozzá...elé meg Varga Imre csodálatos Bartók szobra

pár napja elterjedt a rémhirnek tűnő hir, hogy vége, bezár , eladták.

lassan ugyan kiderült, hogy (még?)) nem adták el, de tény, hogy vége, elköltöztetik lakóit a most újjáépülő Almási utcaiba (vagy 2 km-re)... (vajon a szobrot is?)

a vásárhelyi(!) tankerület gondolta igy  -  vajon tudnak ők valamit is a genius lociról?!

gyér ellenállás bontakozott ki, de ott a belenyugvás mögötte

 

 

első nap a Bartók épület előtt... én is odamentem , főleg tájékozódni, hogy egyáltalán mi folyik itt? bele is sodródtam a demonstrációba , mit csöppet se bánok

 

 

 

 

 

de politikainak minősült az akció, mert a dk vezetője kért engedélyt rá... kevesen is voltunk

 

később az Önkormányzat előtt zajlottak a tiltakozó fellépések nem irodai időben!) ...node ez nem is "az a hely", nem a grund...

(veszett fejsze nyele!)

 

szomorú vagyok

 

előbb csak a kerités tűnt el, amin mindig még óvodásan anyám kezét fogva végigmentem, majd a mögötte levő iskola is...

(jut eszembe a zsidó mondás, iskolából templomot nem, de forditva templomból iskolát lehet csinálni... mert az iskolánál nincs fontosabb!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4817866093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása