erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ANYA ÉS LÁNYA 2009

2022. február 26. - gond/ol/a

 

 ezeket a képeket most kaptam emailon Kanadában élő unokanővéremtől, szeptemberben készítette lányomról és rólam, Budapesten, mielőtt visszarepült... kevés  közös képünk van lányommal, úgyhogy megörültem nekik, gondoltam felteszem ide is, (bár erre engedélyt illene előbb kérnem, ugye..(?)

 

 

 

aztán elkezdtem kutatni az emlékeimben, hogy nekem az én anyámmal hány s milyen közös képem van, hát nem olyan sok, ahhoz képest, hogy mennyi a fotónk...  (dehát a fotózás az én mániám, így eleve érthető, hogy kevés olyan van, amin én is rajta - ha csak neM anya és lánya egy 3. személy a fotós, mint ez esetben is - egy akkori tanítványom):

 

 

 

a képen anyukám 1-2 évvel idősebb, mint én a képünkön, én viszont többel, mint lányom..., köszönhetően a köztünk levő szinte nagymamai korkülönbségnek. (ami 41 év bőven), pedig valamikor azt hittük, hogy az anyu és köztem levő 35 évnyi korkülönbség milyen nagy! Persze idővel minden korkülönbség bagatellizálódik.

 

azon is gondolkodtam, van-e valami frappáns, ide illő anya és lánya versféleség..., de olyat nem találtam! ... legfeljebb egy pszichoszociológiai jellegű cikk a Magyar Narancsban főleg a  felnőtt anya-lány kapcsolatról, s főleg problémáiról... (de nem akarom ezzel elrontani a képek hangulatát, bár elgondolkodtat...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2317766558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása