erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ELHULLAJTOTT MORZSÁK 2009

2021. december 11. - gond/ol/a

 

a Pennyből kijövet , a bevásárlókocsit a helyére tolván, érdekes látvány fogadott, verebek szállták meg a "kocsisor" végét, vidáman  csipegették az elhullajtott morzsákat...

aztán jött az apjával kézenfogva - egy pici lány - az "igazi kocsisor"-ról, és erős, durva hangjával(!) : HESS, HESS megzavarta szegénykéket... (hogy is lehet ilyen hangja és gesztusa egy ilyen csöpp lánynak?!)

amikor a fotót csináltam a verebekről(pedig milyen óvatosan közelitettem hozzájuk, nehogy elriasszam őket) - már kevesebben is voltak, a földön csak egyikük maradt...

         


 

(a nyomorék fiú a tolókocsijában  még mindig ott ült a bejárat mellett, a kocsisor előtt, csipszet evett, a hozzátartozója tett-vett mögötte a bevásárlókocsiban..., mintha csak azért vesztegelnének itt...

...de akkor is itt voltak már, mikor jöttem, elszórtam -véletlenül- azt a csillogó 20-ast, amivel ki lehet nyitni a leláncolt kocsikat, lehullott a kövezetre, ott hagytam, kivettem helyette egy 10-est

a 20-as , kijövet, már nem volt a földön...

.......

őket még nem hessegették el...

de egy ideig nem jöttek, - lehet, hogy szóltak nekik? - de mostanában újra itt vannak...

.....

ritkán járok a Pennybe, észre se vettem, hogy időközben kicserélték a pultokat, a nemlétező plexitetőre akartam rakni a pénzem...

.......

nem szeretek itt vásárolni, összevissza rakják, gondatlanul, a vásárlók útjába az árúkat, a földre - nem vagyunk fontosak - de hát mit akarunk "pennyért"...?

.......

azt hiszem megint nem megyek egy darabig,

rossz kedvem lett

......

holnap kapjuk a nyugdíjat

(aztán jósokára, jövőre, a hónap közepe táján a következőt...)

 

 

aliz2. :: 2009. dec. 1. 21:50 :: 6 komment :: Címkék: epizodfotovasarlas

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6016773266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása