erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

2011 11 11 UTÁN 2011 11 11

2021. november 13. - gond/ol/a

2011 11 11 11:11 után

2011. nov. 11.

,ma 2011 11 11-e van 11óra 11'-kor a felhivásnak eleget téve akartam csinálni egy fotót én is, nos a számítógép előtt ülve, böngészgetve a freeblog totális üzemzavaráról ,az ezután lehetséges mentsd ami menthető-ről a szövegeket , kommenteket, jogos! felháborodásokat, tanácsokat, itt-ott megértő hangokat is akik viszont a támadókat támadják)... tanulságos olvasmány egy ilyen fórum... mikor semmi se megy jól, minden összeomlóban (vagy már túl is az összeomláson)... látni a nemegyetértéseket, minden területen... ...közben (vagy azután) én rá is jöttem egy egyszerű megoldásra (immár túl vagyok rajta, egyenesben, (most hogy továbbírom ezt immár 2011 11 12-én..., tegnap egész napom ráment a visszairogatásokra...)de nem valószínű, hogy itt folytatom (ha folytatom)... ezek után... bár én hajlamos lennék csak akkor "költözni," ha már rám akar szakadni a ház, (bár lehet, hogy itt már ez meg is történt? )

szóval.. lekéstem: 2011 11 11 11:11-et! (miközben a (blogomból) eltűnt idő nyomában jártam, és visszanyerésén töprengtem, 11:18 volt már csak a szgépen a böngészett fórum alatt , bár masszívan ez alatt , most is: 2011.11.11. a dátum... de ez a nap is csak olyan mint a többi, és a perc is, múlik (más országokban máskor is van, Kanadában pl. 6 óra múlva...) az idő megy, halad, nem nézi a naptárt... 2011.11 11-én 11:11 után is ugyanúgy ... ebéd után, a biciklimhez érve ez a látvány fogadott : (fa)levél a kosaramban - üzenet - hazavittem.

 



 


aliz2. :: 2011. nov. 11. 21:07 :: :: 2011. nov. 11. 21:07 :: 6 komment
Kategóriák:
Kategóriák: 
véleményfotó :: Címkék: blogblogirasbosszusagokelmelkedesidoosz





 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8416754664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása