erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

bojkott (?)

2021. augusztus 21. - gond/ol/a

 

 bojkottáltam az ünnepet... (?)

a 9-es ünnepségre el se akartam menni, de az mint láttam a szgépemen, a diszteremben volt,diszvendégekkel...tárgytalan is lett volna

tapsoltam a szgép előtt viszont régi tanitványomnak (osztályom jeles tanulójának )Döme Martinak, a Maros táncegyüttes 40 éve művészeti vezetőjének...


 

a többit átfutottam-átugrottam

aztán egész délután  fél 8 ig aludtam

előtte el is vágódtam, lányom festményeinek atlaszában... fájt a lábam

azt hittem a fél 9es tüzijátékra esetleg kimegyek de nem volt kedvem, közben a bpesti közvetitése közben (azt se birtam nézni) hallom a durrogásokat itt, kiderült, elnéztem , fél 10kor volt a mi tüztijátékunk 

a délutáni hangversenyt meg néptáncokat talán pótolni tudom, ha nem, az se baj, mindig egyforma..

(már nekem minden az )

...

bár ami országosan ment , az a giccses , izléstelen, bombasztikus felvonulás szörnyú reminiszcenciákat keltett bennem! Ne legyen igazam... de anélkül is borzasztó !

 

ja, megnéztem még a dijátadásokat is a parlamentben

aligismertek kapták , nők tényleg alig (Dávid Katalinnak örültem, sajnos a fia vehette csak át)

Mécs Károly második Kossuth diját nem értem (2012.ben kapta az elsőt,,,, az indoklás nem a közelmúlt ténykedéseire utalt, Harsányi azt hittem már megkapta...

 Egyetlen régi iró Szakonyi kapott valami keresztet, ő is már nehezen járva vehette át...

(rossz nyelvek szerint előre megkérdik, hogy hajlandók.-e átvenni,  ha kapnak dijat  a kiszemeltek - hát igy érteni vélem)

---

volt valami erőltetett, haláltáncszerű érzésem is ebben az idei ünneplésben (bár csak képernyőről...)...

két zárlat közti tombolás.... (az a rémes operettrevű közvetités is! kivéve Bagó dalát)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6516666658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása