erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

új/régi élet

2021. május 22. - gond/ol/a

 elkezdtem újra élni:

 

menza-ebéd (maszkban, igazolvánnyal- terasz nincs, hidegnek találják az időt!)

gy.cuki terasz kávé, oroszkrém torta


 

könyvtár belső udvar - folyóiratok


 

még nehezen megy minden...

 


 

de muszáj erőltetnem..

 

a cukiban remegett a kezem, s ott hagytam a sarokoszlopon a noteszem, látszik is a fotón

 


 

de megvolt érintetlenül... hiszen üres a terasz... a ktár is... még tartózkodnak az emberek

a könyvtár udvaron felboritottam az asztalnál összeboritott székeket...s még egészségi folyóiratokat olvasgattam (szédülésről, álmatlanságról, krónikus fáradtságról)

utána lerogytam a ktár elé egy napos padra, szemlélni ami fölöttem van


 

a patika meg a bolt már megszokott helyek voltak

de azért alig tudtam megint hazatekerni

 

a posta előtt leszólitott egy beszédesen szomorú tekintetű asszony.. mondtam neki elhaladtomban, nem tudok leszállni (tényleg nem)...

...

Még idő kell mindenhez. Talán... vissza tudok térni... önmagamhoz... (?)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7116568704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása