erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

újra a könyvtárban

2021. május 05. - gond/ol/a

 

 A legutóbbi Marosvidéket  amibe publikáltam is-  a könyvtárból kaptam meg, a kapuja előtt , az utcán, maszkban

A mostani számban is benne van irásom (Törőcsik Mariról, a Páger-dij kapcsán), s bár nem kaptam róla értesitést, ott várt rám megint a tiszteletpéldány, 


mit viszont most maszktalanul, a könyvtárban vehettem át...(az oltási kártyám felmutatásával)első nap volt nyitva a könyvtár - hosszú idő után

de nem éreztem jól magam bent a zárt levegőn (csak később jutott eszembe, hogy én mindig is a belső kertjében tartózkodom)

hamar elmentem, (még a forgóajtó sem működött)

majd visszamegyek, ha már bejáródnak....

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6316522708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása