erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

az alelnökNŐ

2020. november 08. - gond/ol/a

 hidegen hagyott, nem is nagyon értettem miért hozta lázba szinte összes magyar ismerőseimet az amerikai választás

az volt a véleményem, hogy már megint két rossz közül kell választani (a kevésbé rosszat, vagy akiről kevesebbet tudunk?)

meg aztán még nagyon konzervatív módon az is megfordult a fejemben, hogy én félek a változástól, minden változástól, maradna minden úgy ahogy van, akármilyen is, végül is  a jelenlegi elnök nem robbantott ki egy harmadik világháborút....

és akkor leesett a tantusz

kiderült , mikor már B elnöki győzelme is világossá vált,,,(eléggé el nem itélhető módon elég későn, de mégse) hogy az a szép és megnyerő nő B oldalán az az alelnöke

ettől kezdve csak rá koncentráltam és örömmel

ahogy mosolyog, ahogy  beszél (pl indián édesanyjáról, aki 19 évesen jött Amerikába)..oddavagyok

s egyeseknek olyan reményei is vannak, hogy ő lesz a következő elnök... nagyszerű

és nő....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9716277990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2020.11.10. 13:10:30

Kamala Harris nekem is nagyon rokonszenves, szép és nekem is nagyon tetszik, ahogy mosolyog. Ezt olvastam most, ha még nem láttad, érdemes elolvasnod:

akibic.hu/2020/11/09/kamala-harris-zsido-ferje-az-elso-ferfi-second-lady-az-usa-torteneteben/
süti beállítások módosítása