erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy makói zsidó fiúról

2020. október 16. - gond/ol/a

 

igen, egyszercsak ezt mondta a Nyáry a Pulitzerről szóló könyv megbeszélése közben

mégis érdekes, hogy ha nincs ez a makói zsidó fiú akkor tán az amerikai szabadságszobor sincs

legalább nem tagadták le hogy zsidó, mint manapság nagyobb  embereknél szokás (a gyarlóbbak nyugodtan maradhatnak azok)


érdekes volt a beszélgetés, irójára Wisingerre (egyébként azt hiszem ő is zsidó) még tévés korából emlékszem, meg arra, hogy ákárhányszor Pesten szinházban voltam, (hatvanas, hetvenes évek) ő is (a feleségével)(gondolom, ezen alkalmakon kivül is, hogy én mindig láttam)

mostanában (szépo:) iróvá avanzsált? irt könyvet Szentgyörgyiről, (mint kémről egy krimit?) Neumannról (pedig megbukott annak idején fizikából) s most Pulitzerről (ez legalább közel áll eredeti foglalkozásához, az újságíráshoz), de ezek vállaltan dokumentumregények (ami ugyancsak nem áll távol az ujságirói mesterségtól) nem értem miért kell most kikiáltani hirtelen szépirónak(?) (mert az Athenaeumnál jelenik meg?)

úgy látom rajta mély megelégedéssel sőt némi eufóriával tölti el ez a váltás

jó ilyet is látni

egy tátott szájjal mosolygó boldog embert!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4116241654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2020.10.19. 16:29:14

Levél Apámtól

Beszélgetés Wisinger István újságíróval

regi.sofar.hu/2005/08/05/level-apamtol/

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2020.10.22. 23:13:15

köszönöm, én is 43-ban születtem egy hónappal előbb, és az én apám is munkaszolgálatosként halt meg (egy tábori levlapja van, amiben engem is emleget)
süti beállítások módosítása