erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

...és megölellek

2020. október 02. - gond/ol/a

 

 már épp ki akartam kapcsolni a rádiót

amikor felhangzott a kórus

és olyan ismerős érzés öntött el, hogy csak na, betéve tudtam a dalokat

hát persze, kórusban énekeltem én is valamikor (ugyan mit nem csináltam valaha) 

de olyan elemien ismerös volt, belőlem jött, kicsit énekeltem is velük (rádiókórus) (a több szólamnál tétováztam kicsit, melyiket is, mert mind tudtam, nem csak az altot)

a slusszpoén meg visszahozott mindent időt , teret, a múltat, a vidámat....

...

"LETESZEM AZ EVEZŐT  ÉS

megölellek"

 

 


 

 

(pedig esett az eső,, patikába menet, de nem fordultam vissza....)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5616225292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása