erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

karanténirodalom

2020. május 27. - gond/ol/a

 

lesz valami, ami hiányozni fog, ha végképp elmúlik ez a (vész)helyzet: az a rengeteg online közvetités, hangversenyek, film, szinház, és irodalom...

pl ez az un karanténirodalom

most egész héten...., s ráadásul lányomat is láthatom-hallgathatom a beszélgetések vezetőjeként...




emlitette is most, hogy ilyen könyvbemutató még nem volt...

Nádasdy Ádám (Londonból?) rögtön ragált hogy ne is legyen (hát nem is tudom... nekem ez igy nagyon kényelmes...csak az okát nem szeretem!:)

igazán élvezetes beszélgetések folynak egy-egy könyvvel kapcsolatban



most Nádasdy újkeletú novelláiról beszélnek, és olvas is föl érdekfeszitő részleteket..



Szakállas Neptun (u.n melegnovellák ezek, de) öröm hallani, hogy milyen elfogulatlanul beszélnek róla, én még hallgattam volna tovább  is 45 percnél... (s úgy látom, nem voltam egyedül)



nade, ne búsuljunk,  holnap jön a folytatás: Szilasi Kései házasságával, azt is várom....

május 26.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9815719442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása