erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a palackból kiszabadult szellem

2020. május 01. - gond/ol/a

ma is renitenskedtem,? nem...

muszáj volt elmennem a postára, a nyugdijam nehogy visszaküldjék, bár sikerült telefonon érdeklődni s kiderült, csak 5-én fogják, de ma vagy holnap tanácsos elmenni....jövő héttől nem tudni mi lesz...új szabályok... el is mentem, előirás szerint: maszkban, kesztyűben )igaz hogy mindenhol kiszakadozott mert kisméretűt küldtek a patikából, lányom tanácsára sapkát is húztam szénaboglyámra, a posta előtt álltak. a postaládáscsomagfeladó részleg előtt többen is, de kiderült hogy a pf omhoz csak úgy odamehetek. nem is volt nagyon tele, ...


és átmentem a nyugdijamért, befizettem az otthonról előkészitett csekkeket, vagy négyet, az újabbakkal nem akartam kinlódni , az is volt vagy négy

de aztán egy nyugalmasabb padra leülve láttam, nem is igen maradtam még el a befizetésekkel....

majd holnap, vagy netán jövő hét elején (mert visszafele már többen álltak a posta előtt

én most olyan lettem, mint a palackból kiszabaditott szellem, már nem lehet visszazárni....

délután is ücsörögtem padokon, a szabad levegőn! :) s már inden nap fogok



amig rajta nem vesztek(?)

de szerintem nem árthat meg, ami jó!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1115651794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása