erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Jób magánya Makón

2020. február 02. - gond/ol/a

 

úgy tűnt pár percig hogy egyedül fogom megnézni a Jób lázadását, méghozzá a felújított változatát (láttam már párszor tévében, sose hagytam ki...) de aztán befutott még egy fiatalember,ketten voltunk a nagyteremben,, ő is csöndben, és egyáltalán nem zavart azaz hiányzott mások zajongása, (mint tegnap) az azért elgondolkodtatott, hogy mi tart ennyire távol egy várost ettől a filmtől, hát bizonyára a zsidó téma

pedig a film épp hogy hogy úgy mondjam, ökumenikus, egy zsidó házaspár egy keresztény kisfiút fogad örökbe (7 gyerekük elvesztése után), s szerepel benne egy kolduló barát (, akivel tanittatná a papa  keresztény hittanra a kisfiút,  a keresztény szomszédot segítik busásan.... stb )

borzasztó volt látni, ahogy mintegy megtagadják,letagadják, hogy ismerik, amikor őket elhurcolják a sárga csillagaikkal...csakhogy megmentsék

Mondtam hogy keresd a Messiást..- mondja még búcsúzóul a szekérre felszökött kisfiúnak a papa

A mama csak néz vissza szomorúan

A kisfiú pedig szalad a fák közt:

Hol vagy már Messiás, hé... Messisás...

(hát ennek akarná a folytatását megcsinálni, ennek a szomorú filmnek az én unokám.....gondolom happy endre, vidámra)

de ez a két öreg már nem szerepelhetnének benneazt hiszem...

nézem a plakáton a képüket, két remek szinész, micsoda átlényegülés (zsidóbbak voltak a zsidóknál, de legfőképp EMBEREK), én Oscart adtam volna nekik (ha ez egyáltalán jelent valamit)




A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3715450850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása