erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

két színész

2020. január 04. - gond/ol/a

 

egyetlen egy nap adják a makói moziban majd a Két pápát, és félő, hogy épp akkor nem érek rá

keresgéltem a neten a film után, legalább egy előzetest, és véletlenül odatévedt az ujjam, ahol le volt töltve az egész film, hihetetlen

igaz , hogy már éjszaka volt, de hajnalig fent maradtam, egyrészt mert lenyűgöző a film, nem enged, a két pápát játszó színész teljes átlényegülése (jobbak mint az eredetiek? :)

nomeg kicsit féltem is, hogy letöröltetik, hogy nem szabályos a fentlét, még egész új filmről lévén szó, vagy én nem láthatom csak úgy...

egyetlen egy probléma volt, a flachbackak nagy része argentin nyelven zajlott és felirat nélkül, ami gondolom, a moziban megvan

úgyhogy csak jó lenne ott is megnézni, széles vásznon

mindenkinek ajánlom, vallásosoknak és nem vallásosoknak, illetve bármilyen vallásúnak ;

mert emberi

****

(amin meglepődtem az előző pápát nemigen kedveltem, s ő is közelebb került hozzám, hála Anthony Hopkins nagyszerű játékának, már ezért önmagában megéri a film, nomeg a sixtusi kápolna különfelvételéért, az bonus, és persze az se semmi mikor a két pápa. (ember) . igen... tangózik.. meg meccset néz :)





A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6615393282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. pretender 2020.01.07. 23:34:25

A Netflixen meg lehet nézni. (Bár a Netflix fizetős, az első hónap ingyenes, és bármikor gond nélkül vissza lehet mondani. Így tulajdonképpen egy hónapig lehet ott nézni mindenfélét ingyen.)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2020.01.08. 00:38:29

de hát nem derült ki a szövegből, hogy LÁTTAM a neten a fllmet? . (Semmi fizetőssel nem foglakozom, még ha beugratónak ingyen is van eleinte...:) Nem a netflxen láttam ....)
süti beállítások módosítása