erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy délután Woody Allennel

2019. december 11. - gond/ol/a

 

Woody Allen  mindig felpezsdít, felfrissít, hogy is tud ennyire üde lenni, mint akár a szereplői a kezdő egyetemista lány s fiú.... (egyébként nem nehéz a fiú mögé odaképzelni az író- rendezőt a kedves sutaságaival, okosságával, könnyedségével)

jóízű film volt, előszór úgy nézett ki egyedül nekem vetítik, én jó előre felkészülve rá, odamentem  (

de aztán késve jött még egy pár meg egy hármas, ...

tulajdonképpen nem is értem mi az oka a sikerének (ami ugye a mostani nézői létszámből láthatóan kétséges is)

de én nagyon szeretem, az én Világom u.i. (létezik-e, vagy csak a filmvásznán?)

kedves, szellemes, humoros, úgy felszínes ,hogy mindig súrol valami mélységet is...

és a színészeit is eltalálja,,,,




december 7


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8415348654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása