erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

"esélyegyenlőség"

2019. október 13. - gond/ol/a

 

nem politizálok - előre bocsátom

de mégis csak holnap (már ma :( valami választásféle lesz, amin erre vagy arra kell igent mondani, és én semmi alternatívára sem tudok igazán

pl a körzetemé itt látható ezen a fotón



esélyegyenlőség címet adtam neki, mert ugyebár majd' kiszúrja a szemünket

sokáig csak a kis, olcsó, házi gyártású képet láttam, baloldali a jelölt, most is képviselő, de áttették a körzetünkbe jelöltként, azzal szemben  akinek óriás plakát fotóját alá rakták (később le is tépték a kicsi felét) , ő polgármesterhelyettes is, hát mi esélye lehet . kérdem én, vele szemben. Jut eszembe bedobott egy címzetlen borítékba két oldalnyi halványuló gépelésű szöveget... mindjárt elolvasom...nem valami hatékony..... az ellenzék egyesült valami kimondhatatlan nevű szervezetbe a fidesz ellen . Aláírás helyett azaz gyanánt  egyetlen görbe vonal...(nem kell ide grafológus)

egyszerűen nem tudom, kire ne szavazzak

a hatalmon levők annyira arrogánsak, vagy rámenősek, hogy azzal taszítanak
nomeg elbizakodottságukkal is , a nagypolitikának  alárendelődnek, károsan is sok szempontból, sajnos

(nagy  részüket lecserélték és tele van új nőkkel a választék, de ők annyira kirakatbabáknak tűnnek (persze ez a szavazás  szerencsére engem nem érint) a női jelenlétnek amúgy örülni kellene ,nem hiába nő a pm is...

más ajánlat egy egész fiatal, lelkes ugráló eberke, aki viszont semmi mást nem csinál,csak az ellenfél hibáit picézgeti

fogalmam sincs kire szavazzak

vagy el se menjek?

na majd megálmodom (sajnos nem álmodtam meg, egész másról álmodtam...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5915220124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása