erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

nagymama a címlapon

2019. március 05. - gond/ol/a

 

mindig ér valami meglepetés a levéltárban

ma a Zeneilapoknál (ez egy új feltétele lehet az Arcanumnál)

egyszer csak a címlapról egy fiatal lány néz rám (kicsit az én szemeimmel)





s folötte a neve BARBER FRANCZISKA....

nagyanyám neve

hihetetlen érzés...

 csak az én nagyanyám lehet, de biztos ami biztos"lapozgatok az újságban", a címlap után 'szöveget keresve

s íme, kétségtelen, az én nagyanyámról van szó, gyerek és ifjú éveiről, a zene jegyében:



---

hát kaptam egy fiatal pályája elején levő nagymamát (olyan 22 éves lehet itt, s mi az a 121 év... ami eltelt ezóta! ilyenek a mai csodák, életre kel a múlt, a múlt drága alakjai,,,az én nagymamám fiatalon ...egyszer láttam róla Zürihben egy  raktárban fiatalkori képet de még csak felidézni se tudtam, most itt van ez, köszönöm az Arcanumnak is,  a Levéltárnak is..A sorsnak ))

hát így támasztgatom fel  elődeimet.....

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2414668783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása