erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

rend

2019. január 17. - gond/ol/a

egy étteremben vannak különböző méretű asztalok

kétszemélyesek, négyszemélyesek általában, néha  hat is, van köralakú is, ott többen elférnek, de ha nagyobb csoport jön, azoknak össze szokták húzni a kisebb asztalokat

 

egy ilyen asztaltársaság elé kerültem én tegnap az étteremben, háttal ülve nekik azért nyugalomban tudtam falatozgatni, az én kis kétszemélyesmnél, szemben a kabátom látványával

 

hanem amikor befejezték... lett nagy sürgésforgás a fejem fölött ...asztalhuzigálás , új teríték felrakása, az öreg pincér tanitgatja a fiatalt hogy kell milliméter pontossággal beállitani az asztalokat őj/régi helyükre

 

a fejem azért szerencsére a helyén maradt (mint megkönnyebbülve meg is jegyeztem gyors távozóban, mert kávét már nem volt merszem kérni)...de nem értette el..

 

ma már óvatosabb voltam és jó messze elültem a tisztes táraságtól és csak távolból figyeltem nyugodtan fogyasztott kávém mögül távozásuk után az akkurátus és önfeledt  rendezkedést, szinte örömmel

 























végül is öröm nézni, ahol ilyen odafigyeléssel , szeretettel dolgoznak, minden milliméterért...:)



hát még ha a fejem is biztonságban van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9814567924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása